tisdag 30 december 2008

Några till - 1


Min förkärlek till onyx började på riktigt här.
Det är svart onyx, swarovski kristaller och sterling silver.
Det här halsbandet blev en bra inspirationskälla till många beställningar.





Mitt första presenthalsband. Det gjorde jag till min syster.
Det är svart onyx, carnelian, snäckskal, katthuvud av glas och metalldelar.





Ett omgjort set till min syster.
Sötvattensblister, seed beads och metallås.




En beställning till en liten flicka.
Snäckskal, sötvattenpärlor,
carnelian, katthuvud av glas och sterlingsilver lås.




En beställning till. Katthuvudet blev omtyckt. Inte minst asymmetrin.
Svart onyx, läderband och matalldelar.





En till på beställning.
Katthuvud av glas, svart onyx och steling silver.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar